sobota, 22 lutego 2014

Kartka na rocznicę slubu

Witam po raz kolejny, tym razem mam do pokazania kartkę na 10 rocznicę ślubu.

Kartkę wykonałam wg kursu: Tutaj

Do pracy wykorzystałam digi stempel od : Novinka

Kartka zapakowana jest w pudełko.






Praca jest w kolorach biało, niebiesko, zielono, czarnym , więc chciałam ją zgłosić na 
wyzwanie  do:





Pracę zgłaszam też na wyzwanie w Altair wg mapki:



oto moja interpretacja:



W pracę wykonałam wg zasad wyzwania : Scrap and me
Jest serce z koronki, sznurek lniany, perełki, kolor czarny,
 i kartka oczywiście jest miłosna, na rocznicę ślubu :)



Spodobało mi się wyzwanie na blogu Projekt Wagi Ciężkiej
z użyciem liter. Myślę, że w tej kartce jest ich niemało :)


BANEREK DO POBRANIA


Niestety fotograf ze mnie kiepski :(



7 komentarzy:

  1. gratuluje bloga i zycze wytrwalosci :) zrob obserwtorow to sie dolacze i bede mogla na biezaco sledzic Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i zlikwiduj sobie weryfikacje obrazkowa przy komentarza bo jest to niewgodne i nie praktyczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Aga za podpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie!!
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna ta karteczka ... dziękuję za udział w wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi sie ta kartka podoba :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie :)) dzieki za udzial w moim wyzwaniu na blogu PWC :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...