wtorek, 25 lutego 2014

Kartka z sercem "Ty i Ja"

Skoro  luty jest miesiącem  miłości, to u mnie w dalszym ciągu sercowo i na dodatek czerwono :)

Tym razem kartka składana typu "easel card".

Tematem przewodnim jest miłość w kolorze czerwonym.





p.s. mój aparat ma wadę i robi zdjęcia z "czarną plamą"

Szydełkowe serce wykonałam sama.
 Do napisu "TY i JA" użyłam stempelki  "Reminiscent of a bygone era" by Tina Higgins od Docrafts Papermania.

Kontrastów nie brakuje: małe i duże, kolorystyczne i materiałowe.

Pracę zgłaszam na wyzwanie do:




W pracy nie zabrakło czerwieni, więc zgłoszenie idzie do:



Kartka jest miłosna, to zgłaszam ją również do:




3 komentarze:

  1. Śliczna praca,dziękujemy za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie miesiąc miłości :)
    Piękna praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...