piątek, 21 lutego 2014

Malinowa babeczka

Witam na moim blogu :)

Oglądając różne blogi, trafiłam na kolejne wyzwania, w których chciałabym wziąć udział.

Przygotowałam kartkę w formie babeczki - trochę inny kształt :)




Do jej wykonania użyłam papier Papermania docrafts z serii Capsule collection - Red Hot Paper Pack, brązową tekturę falistą, gotowy napis od Anita's Decorative Toppers,   kwiatka- wykonanego przeze mnie na szydełku, ćwiekowe serce - wydaje się być widoczne :)

Pracę zgłaszam do następujących wyzwań :


maliny








4 komentarze:

  1. Bardzo fajna karteczka :) Forma babeczki bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Namamste :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalny kształt.
    Witam w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajnie mufinkowo:) dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka i bardzo sympatyczna! Takie walentynki to ja lubię!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...