niedziela, 25 maja 2014

Na 60 urodziny różowo-szara

Ostatnio moja znajoma poprosiła mnie o kartkę 
dla swojej mamy na jej 60 urodziny.
Wytycznymi były kolory: różowy i szary.
Oto co stworzyłam:)
Kartkę składaną typu "easel" (sztalugowa).
Na środku wielkie serce z liczbą upamiętniającą wiek jubilatki.



To zdjęcie jeszcze bez szpileczek i bez motylka.


Tutaj już z motylkiem


a tu ze szpileczkami



Dużo kwiatków, w tym kilka własnoręcznie robionych
 ( to te z kryształkiem w środku).


A tak wygląda środek.


Ciekawe czy spodoba się jubilatce?


A przy okazji "wysyłam kartkę" na kolejne wyzwania:


Blog -sklep-Ewa - wyzwanie #25 - zainspiruj się

Wybrałam kolory: różowy i szary


 ewa



warstwowe serce na środku



kwiatki, sznurek, perełki, motylek



Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)





6 komentarzy:

  1. Połączenie różu z szarym zazwyczaj się sprawdza:) wyszło cudnie więc myślę, że się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka :) Dziękujemy za wyzwanie w Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię to połączenie kolorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie :) Kolory piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczniutka :)) Dziękujemy za udział w zabawie HopmArt

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna podoba mi się

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...