sobota, 25 października 2014

Jesienne przydasie

Witam, ze spaceru można przynieść wiele rożnych rzeczy.
Jesienią najczęściej przynosimy kolorowe liście, kasztany czy żołędzie.
Można z nich wyczarować przeróżne przedmioty.
Cześć z nich nadaje się również do ozdobienia kartki.
Ja w swojej kartce wykorzystałam liście, kwiaty olchy, owoce lipy.
Do tego własnoręcznie robiony kwiatek, kokardka ze sznurka, gaza,
dziurkaczowe listki, kilka kropek  złotego Glimmer Mist
 i oto kartka gotowa. 
Wykorzystałam z Magicznej Kartki - Letni Poranek, i tekturkę- strzałkę.
Stempelek sowy i stos książek -  Dekra








Kartkę posyłam na wyzwania do:



powstała wg tej mapki




Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)





4 komentarze:

  1. ja tez ze spaceru wracam z kieszeniami pełnymi olchy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że nadają się na jesienno-zimowe dekoracje :)

      Usuń
  2. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cardabilities :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowa karteczka :)
    Dziekuję za udział w wyzwaniu na Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...