wtorek, 22 grudnia 2015

Bombka 3d - pudełko na ...

..różności.
Tak mi się spodobała ta forma kartki po opakowaniu po serkach,
 że postanowiłam zrobić jeszcze jedną:)
Jak ktoś chętny to kurs jest tutaj.
Można w nią zapakować drobny prezent, słodycze, czy okrągłe życzenia.
Można powiesić na choince lub w innym miejscu:)


Kilka warstw, włochata włóczka, srebrna gotowa serwetka,
ramka, kółko, choinka, kilka ozdóbek i kartka- pudełko gotowa :)



Tekturkowa choinka z Latarni Morskiej 
Jedyne pasujące ćwieki jakie miałam - to serca


Niebieska ramkę wykonałam sama ;)


A na sam koniec troszkę pasty strukturalnej i brokatu.


Kartkę- pudełko posyłam na wyzwanie do:


wybrałam linię poziomą : tekturka, ćwiek, śnieżynka




Mam nadzieję, że udało mi się nawiązać kolorami do poniższej tablicy.
Ze sklepu wykorzystałam papiery -Sunshine love -  ten i ten



Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)








7 komentarzy:

  1. fajny pomysł na kartkę-pudełeczko! Podziwiam i pozdrawiam w imieniu DT Papelii.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne to pudełeczko, mi też się spodobał kursik, pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajowskie pudełko! Dziękuję za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
  4. To się nazywa drugie życie :). Dziękuję serdecznie za udział w wyzwaniu Daget -Art DT Papelia

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Papelii

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł, a praca piękna :).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...