wtorek, 5 stycznia 2016

Kartki świąteczne na okrągło #12

To ostatni miesiąc zabawy u Rudlis i Inki w kartki świąteczne na okrągło.
Niestety nie udało mi się bawić z nimi przez cały czas.
Sam pomysł jest super. Mam nadzieję, że w tym roku także będzie ona trwała.

W grudniu tematem była : Dowolność :)
U mnie powstała kartka typu tri-fold shutter card.
Niestety zdjęcia były robione w pospiechu i wyszły jak wyszły -byle jak.
Cos tam jednak widać, więc je pokazuję.
Kartkę zrobiłam dla babci koleżanki mojej córki.






Oto banerek do zabawy:



Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)



4 komentarze:

  1. Cudna karteczka. ja tez się zapisałam do podobnej zabawy u Uli:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kartka, no wiadomo jak to jest z pośpiechem, ale wszystko widać bardzo dobrze, wg mnie ślicznie karteczka wyszła, pozdrawiam Noworocznie i życzę wszystkiego najlepszego w 2016 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna kartka! Piękna kolorystyka. Pomysł zabawy u Rudis bardzo mi się podoba. Mam nadzieję że zabawa będzie trwała nadal. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ dobrze widać, nabieram ochoty na taką formę :) można dużo na niej pokazać :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...