środa, 23 marca 2016

Kurczaczek w jajku

Ozdoba powstała całkiem przypadkiem.
To miała być bombka na Boże Narodzenie, ale wyszło mi jajko,
bo chyba tak naprawdę to wzór na jajko.
No i tak leżało, i czekało na swoją kolej.
Aż powstała myśl, aby to jajko jakoś ozdobić.
Dobrze. że dziury duże to mogłam przez nie włożyć
 jeszcze nie usztywnionego kurczaka.
Po uformowaniu i  usztywnieniu kurczaka dokleiłam go do jajka.
Dokleiłam jeszcze kwiatki, kokardę 
i tak powstała ozdoba wielkanocna:)
Niestety ciężko było mi zrobić korzystne zdjęcia :(






Moje jajo zgłaszam na wyzwanie do 


bo kojarzy mi się z polskimi koronkami z Koniakowa:)




i jeszcze do




Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)


8 komentarzy:

  1. Piękna praca :) Nie moja bajka, dlatego podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nieśmiały ten kurczaczek, jednym oczkiem łypie ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie mu tam w tym jajku:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalnie. Chyba niezwykle pracochłonne. Podziwiam. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft Style :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jajo bajecznie pomysłowe , wyszła fajna świąteczna ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowe. Jak statek w butelce! Dzięki za udział w wyzwaniu AP!

    OdpowiedzUsuń
  7. co było pierwsze kogut czy jajko? i choć po Wielkanocy pytanie wciąż aktualne ;) dziękuję za udział w naszej piaskownicowej zabawie - Ki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...