niedziela, 1 maja 2016

You and me makes me happy

Ostatnio zostałam wyróżniona na blogu Projekt Wagi Ciężkiej
za pracę You are my happy.
W związku z tym otrzymałam banerek 
i możliwość gościnnego występu na tymże blogu.

A teraz serdecznie zapraszam na nowe wyzwanie 


Praca którą przygotowałam to kolejna z serii "happy" :) 

Wykorzystałam w niej papiery ScrapAndMe 
z kolekcji "explosion of freshness"
Kartka powstała w oparciu o wytyczne z trzech wyzwań.














Karteczkę posyłam na wyzwania do:









Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)




8 komentarzy:

  1. Cudowna praca :) powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, ciekawa karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna kartka i wyjątkowa.Powodzenia w wyzwaniach.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajnie wyszło! Śliczna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu TSS:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urokliwa kartka :)
    The Scrappy Sketches dziękuje za dołączenie do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za udział w wyzwaniu w Kartkowym ABC :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...