środa, 1 czerwca 2016

Będzie poduszka...

... z kwadratów babcinych / granny square.
Taka zabawa w szydełkową poduszkę jest na blogu DIY.
Jest tam dokładna instrukcja wykonania,
krok po kroku takiego kwadratu.
Każdy może zrobić sobie takie kwadraty.
Ja postanowiłam wziąć udział,
 gdyż podusia będzie mi pasować kolorystycznie do przyszłego kocyka.
A szydełkować troszkę potrafię.
I tak powstały pierwsze kwadraty. 
Dosć duże, bo ok 15 x15 cm.
Mam dwie poduszki ok 30x30 cm, 
które będą miały nowe poszewki:)
Niestety brakło mi ciemno-żółtej włóczki, 
a i brązowa jest na wykończeniu, 
więc chwilowo będzie jedna.
Próbowałam zrobić różne zestawienia kolorystyczne.
Jeden z tęczowych kwadratów będzie dużymi plackami.
Zdjęcia nocne i dzienne :)









Moje kwadraty zgłaszam do zabawy:

Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)



6 komentarzy:

  1. Śliczna to będzie poduszka, taka do oparcia się wygodnego i snucia miłych marzeń...
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bedzie piekna , uwielbiam kolorowe, pozdrawiam cieplutko i czekam na efekt końcowy:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduszka zapowiada się super! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne połączenia kolorów. Poduszka zapowiada się ciekawie, a po podusi może kocyk? Wiem, że to wiele trudu ale jakie efekty... Pozdrawiam rozmarzona:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kwadraty, poduszka będzie wspaniale wyglądać:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne kwadraty - piękne kolorki. Napewno będzie cudna poszewka na poduche!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...