czwartek, 8 listopada 2018

Kolorowy zawrót głowy #10

 Ojejku, udało się. Zrobiłam niekończącą się kartkę.
Takie zadanie wymyśliła Ewcia w kolejnym wyzwaniu.
W miarę jestem zadowolona.
Choć do pełni szczęścia brakuje jej kilku drobiazgów.
Nawet mam dwie kolorowanki: gwiazdy betlejemskie na przodzie,
mikołaj w środku i na końcu listki od ostrokrzewu.
Teraz tylko dokleić  życzenia i można wysyłać:)
Dobrze, że miałyśmy pozwolenie na kartkę bożonarodzeniową.






Banerek do zabawy:



Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

p.s. jeszcze "doodlowanka" mi zalega
Tworzy się :)

19 komentarzy:

  1. Tino! Bardzo Urocza karteczka, Pięknie jest ozdobiona - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam te niekończące się kartki, no coś niesamowitego! Super Ci wyszła, bardzo mu się podoba, szczególnie dobrane kolory 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna ja uwielbiam tę formę kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna!
    Jak ładnie ją Tinko rozplanowałaś. Ja z tym miałam kłopot;)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. Tinko, cudowna karteczka - wielkie brawa!
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna! Bardzo klimatyczna i ślicznie ozdobiona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka. Bardzo mi się podoba :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie CI ta kartka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...