piątek, 31 stycznia 2020

Kartki przez cały rok- styczeń

Dopiero był początek roku, a tutaj już koniec stycznia mamy.
Nie wiem jak wam, ale mój czas pędzi jak Pendolino, o ile one jeżdżą szybko.
Nie miałam okazji nim jechać, tylko słyszałam ;)
Ostatni dzień miesiąc i ostatni czas aby pokazać kartkę na zabawę do Ani.
Chyba udało się mi umieścić wszystkie elementy, choć nie wiem czy są spójnie. 
Znalazłam darmową grafikę z przebiśniegami i padło na fiolety.




Banerek do zabawy:


Dziękuję za odwiedziny  komentarze:)



8 komentarzy:

  1. Oooo, u mnie ta sama grafika:-d I tez fiolety! Super ta twoja karteczka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety z wiekiem czas przyspiesza..bardzo lubie motyw przebisniegow, a ten który pokazujesz bardzo mi sie podoba, do tego kształt kartki bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, śliczna grafika. Kartki w kolorze fioletowym rzadko są robione a szkoda bo mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka, grafika z przebiśniegami jest super. Pięknie dziękuję za udział w zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza kartka, o pięknych kolorach Baranek mnie ujął , tak lubię baranki:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest, świetna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kolorystyka, przeurocza praca! Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...