sobota, 13 czerwca 2020

Kartki przez cały rok - czerwiec

W czerwcu zamarzył się Ani czarny kolor z makami i koronką.
 którą zrobiłam jest za mało czarnego koloru, 
więc zrobiłam kolejną. 
Oczywiscie, pomógł mi w tym niezawodny Pinterest. 
Nie miałam pomysłu, jak zrobić kartkę, która będzie czarna, ale nie smutna. 
Miałam też problem z makami, ale przypomniało się mi, że posiadam wykrojnik.
Chciałam wstawić szydełkowe, ale stwierdziłam, że będą za duże. 
Choć patrząc teraz na zdjęcia, mogły by być. 
Nie będę robić już nowej, może wykorzystam je jakoś inaczej.









Kolaż dla Ani:



Banerki do zabaw:





Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)


8 komentarzy:

  1. Zarówno kapelusz jaki kartka z wykrojnikowymi makami są cudowne , i na prawdę w tym czarnym kolorze im do twarzy, wyglądają niezwykle elegancko.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapelusz bajka, kartka zresztą też, jestem zachwycony. Pozdrawiam i życzę dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna kartka, choć kapelusz to istne cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tinko,śliczna karteczka, ale kapelusik - prawdziwe mistrzostwo.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka jest prześliczna wyjątkowa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prace :) Dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie sobie poradziłaś, bo kartka wygląda pięknie wi w ogóle nie jest smutna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapelusik uroczy, bardzo podobają mi się te wersje mini, kartka z szydełkiem makami mnie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...