sobota, 27 czerwca 2020

Święta na okrągło #6 & Kartki BN 2020 - czerwiec

 W czerwcu na Rogatym blogu króluje niebieski.
Do zrobienia mojej kartki wykorzystałam tutorial jaki podrzuciła nam Ula na swoim blogu.
Ciekawa ta forma kartki.
Papiery to Magiczna kartka- Wyjątkowy Czas.




A skoro już zrobiłam jedną to zrobiłam też i drugą do Uli.
Forma kartki ta sama, dodatkowo kwiatek i biały wg życzenia nr 3 :)



Kolaż kartek do Uli:




Banerki do zabaw:



Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)


9 komentarzy:

  1. Obie, mimo że tak od siebie różne, są przepiękne, brawo! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne obie a papiery z Magicznej Kartki uwielbiam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna piękniejsza od drugiej. Super

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne obie te Twoje karteczki :) dziękuję :) proszę częściej spełniać moje życzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezły ten składak, jeden i drugi prezentują się znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie kartki super wypasione!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...