środa, 3 czerwca 2020

Zabawa zakładkowa #5

Dopiero co pisałam post z zakładkami do EF-ki,  a już pora na kolejny. 
U mnie padło na "Małego księcia", którego autorem jest Antoine De Saint-Exupery.
Okazuje się, że w domu mamy nawet dwie książki.
Przy okazji szybko ją "połknęłam".
Cytat, którego użyłam na zakładce pochodzi z przekładu Jana Szwykowskiego,
 a moje książki to nowsze wydania wg Ewy Łozińskiej-Małkiewicz.
Rysunek na zakładce to moje kopiowanie.






Mam kilka książek z dzieciństwa, ale padło na Elementarz.
Niestety nie posiadam oryginału. Książkę, 
którą mamy kupiliśmy dla naszych dzieci wieki temu.
Do zrobienia zakładki wykorzystałam papiery "Szkole historie" firmy Bloomcraft.
Z przodu i z tyłu zakładki zrobiłam mini kieszonki na mini tagi. 
Z tyłu każdego tagu jest miejsce na zapiski :)





 


Banerki do zabaw:



Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)



4 komentarze:

  1. Zakładka z Małym Księciem jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że Twoja zakładka pięknie się prezentuje :)
    Miło będzie przeczytać książkę, mając pod ręką taki przerywnik :)
    Uściski
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. hej! Tino, nie ukrywam, że MK tez mnie nęcił, ta książka jest wyjątkowa, jeżeli chodzi o cytaty- wspaniale Ci zakładeczka wyszła! Te maluchy do elementarza- idealne! Świetne pomysły! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. POwstay świetne zakladki, ta z Małym Księciem rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...