czwartek, 24 września 2020

Chusta SISLOVE - część 1


Pokusiłam się na zrobienie sobie chusty. 
Wzór pochodzi z Raverly - SisLove Half Circle.
Chustę tworzę w ramach wspólnego dziergania na blogu Klub Twórczych Mam.
Wybrałam włóczkę firmy Sirdar-Colourwheel, bo taka cieniowana była w zasięgu. 
Ponieważ jeden motek ma tylko 520m, kupiłam dwa i dodatkowo jeszcze włóczkę Rico baby.
 Nie wiem tylko, czy to dobre połączenie, bo Sirdar to 80% akrylu i 20 % wełny,
 a Rico to 50 % akrylu i 50 % poliamidu. Zobaczymy po blokowaniu co z tego wyjdzie.
 Bałam się, że braknie mi włóczki, więc chustę dziergam szydełkiem 2,5, ech.
Jak na razie kolorki bardzo się mi podobają.
Aż jestem ciekawa efektu końcowego.





Banerek do zabawy:



Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)






 

8 komentarzy:

  1. Chusta jest obłędna, jak marzenie! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczyna się naprawdę ciekawie :) będzie co podziwiać :) :) :)
    Dzięki za wspólna zabawę w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wiem, że będzie piękna!
    Taka zwarta i mięsista na pewno będzie cieplutka :))
    Dziękuję za wspólne dzierganie w KTM <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wiem, że będzie piękna!
    Taka zwarta i mięsista na pewno będzie cieplutka :))
    Dziękuję za wspólne dzierganie w KTM <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się pięknie, powodzenia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Już widać że chusta będzie piękna. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za udział w zabawie w KTM:) żałuję, że nie mogę dziergać z Wami ze względu na brak porozumienia z szydełkiem..idzie Ci naprawdę świetnie! Chusta będzie przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdrosze, ja też bym chciała nauczyć sie takie robić.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...