wtorek, 21 grudnia 2021

Kartki wg mapki -grudzień 2021 i inne zabawy :)

 Ostatni już miesiąc w tym roku i pomalutku zakańczam moje zabawy blogowe.
Poszłam na łatwiznę i połączyłam kilka w jedną.
Tak więc mamy kolaż kartek, które zrobiłam do:
Ani - kartki wg mapki (wykorzystałam obie mapki, jest srebrny i cekiny - gwiazdki i listki ostrokrzewu),
do Uli - wg przepisu ( minimalny zielony, ale jest, jest też cynamon, pomarańcza i choinka)
oraz na Rogaty - z tagiem (duży shaker gwiazdka)












Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)


5 komentarzy:

  1. Wspaniałe kartki, pieknie połączyłaś zabawy.Wesołych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci, że nie moge odżałować, że jednak nie brałam udziału w zabawach- kartek prawie nie mam :-( Twoje ppiękne! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawa wielkie , że udało Ci się połączyć tak wiele zabaw. Kartki wyszły Ci wyśmienicie . Moje wytyczne jak najbardziej spełnione. Mapki są a to najważniejsze.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kartki :) Dziękuję Kochana za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny ten Twoj tagusiowy shakerek 🥰😍💕❤

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...