środa, 12 stycznia 2022

Szydełkowe podsumowanie 2021 roku

Chciałabym się pochwalić moimi szydełkowymi zmaganiami w zeszłym roku.
Zrobiłam 5 chust, 1 większy koc, 1 mniejszy kocyk oraz kilka mniejszych prac - słodką misię z ubrankami, mikołaja, smoki. Brałam udział w zabawie #wyzwanie kuchenne rewolucje, gdzie przez 12 tygodni tworzyliśmy różne "potrawy". Wzięłam też udział w teatrzykowym wyzwaniu, jednak utknęłam po drodze i zrobiłam tylko 3 bajki.

Moje prace:









- LATIFA



- WYZWANIE KUCHENNE REWOLUCJE 








-SMOCZKI : RÓŻOWY I NIEBIESKI









Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

7 komentarzy:

  1. W związku z tym że jestem obecnie na etapie szydełka, podziwiam wszystkie Twoje szydełkowe prace, a zwłaszcza te cudne chusty. Co jedna to ładniejsza. Całkiem sporo ich powstało jak na jeden rok.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne prace i jak widać szydełka nie wypuszczałaś przez cały rok z ręki 😀🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Twoje prace. Widać, że bardzo lubisz szydełko. Chusty rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Służy Ci to szydełko. Pięknie. Na chustach zawiesiło się moje oko. Ale i stworzyłaś niezłe menu. Oj dzieci by się bawiły jak nic. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pełna podziwu dla Ciebie i Twoich rąk, które wyczarowały tyle śliczności przez ten rok. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny urobek, też robiłam taką poduszkę ale chusty rewelacyjne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności wyszły spod twoich rąk. Chusty są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...