piątek, 2 grudnia 2022

Kartki wg mapki 2022 i podsumowanie

 To już ostatni miesiąc zabawy w tym roku we wspólne kartkowanie u Ani.

Mapki były w tym miesiącu bardzo przyjemne, szybko poszło. Fajnie, że Ania na zaś pokazywała mapki, przygotowałam je sobie wcześniej, gdyż grudzień, to taki "zalatany" miesiąc, i czasu tutaj malutko na wszystko ;)

Chciałam podziękować Ani za prowadzenie zabawy, mając nadzieję, że może jednak skusi się na jej prowadzenie w przyszłym roku. Nawet nie wiem kiedy zleciało tyle lat na wspólnym kartkowaniu.

Ta zabawa to taka mobilizacja do tworzenia, jak się okazuje kartek potrzebnych na każdą okazję. Jednak w moim przypadku mam wiecznie niedosyt okolicznościowych. Za szybko znikają :(



A moje kartki w grudniu prezentują się tak:






I taki krótkie podsumowanie:

Wykonałam łącznie 26 kartek.

 - 7 kartek wielkanocnych
- 11 kartek okolicznosciowych
- 8 kartek bożonarodzeniowych

 W każdym miesiącu po jednej kartce do każdej mapki oraz w czerwcu i sierpniu ekstra po jednej kartce.
Tutaj można zobaczyć moje zmagania w poszczególnych miesiącach:



Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)



8 komentarzy:

  1. Ale fajne podsumowanie tegorocznej edycji zabawy u Ani Tino, kartki grudniowe świetne i widać że owocny cały rok !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki na grudzień są śliczne, jak zawsze zresztą, bo oglądałam wszystkie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki według grudniowych mapek wykonałaś. :)
    Super wszystkie są, które wykonałaś w czasie tegorocznej zabawy. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te grudniowe kartki, pełne złota.:) Świetne podsumowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również serdecznie dziękuję za udział w zabawie, No cóż decyzję podjęłam , choć przyznam sie szczerze z bólem serca, ale.... 7 lat prowadzenia zabawy to chyba dość, tym bardziej że do scrapowania się jakoś nie specjalnie nadaję , do takiego doszłam wniosku a nie lubię robić nic na siłę. Kartek okolicznościowych tak jak i u Ciebie , też mi ciągle brakuje. Twoje grudniowe kartki są super!!! bardzo ładne powstały i cieszę się, że mogłaś sobie przygotować je wcześniej.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne grudniowe karteczki :) Super wszystkie wcześniejsze :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki wykonałaś.Wiele ludzi nimi uszczęśliwisz. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i bardzo elegancki kartki stworzyłaś Tinko!
    Gratuluję wyników w karteczkowej zabawie :)
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...