czwartek, 3 kwietnia 2014

Trojaczki - ATC

Dzisiaj po raz pierwszy wykonałam ATC.
Są to malutkie (8,9 cm x 6,4 cm) ręcznie wykonane karty kolekcjonerskie.
Praca wykonana w wiosennych kolorkach na kolejne wyzwania.
Do wykonania tła użyłam farbek akrylowych
(folia bąbelkowa i serwetka papierowa posłużyły jako maska).
Przez trzy ATC odbiłam stempelek i użyłam pudru do embossingu na gorąco.
Ptaszki są pocieniowanie trzema rodzajami brązów. 
Kontury są embossowane  i dodatkowo
 poprawione czarnym tuszem dla ich podkreślenia.
Rameczkę wycięłam , pocieniowałam i ozdobiłam stempelkami.
Sznurek imituje gałązki.

Zdjęcia robione z lampą i bez lampy.








Moje ATC zgłaszam na wyzwania:



Mój środkowy ATC jest liftem tej oto pracy Anuszki




Media: tusze, farbki akrylowe, puder do embossingu, klej brokatowy
Wycinanka: ptaszki, ramka, kwiatki i listki





ScrapAndMe- Wyzwanie  #13 - wyzwanie Pagaty

Coś latającego - ptaszki; sznurek


Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

4 komentarze:

  1. Fajny pomysł na ten lift, urocze ATC :)
    Dziękuję za wspólną zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwie wiosenne ATC. Dziękuję za udział w wyzwaniu SPS.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ATCiaki!
    Dzięki za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie maleństwa :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu S&M

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...