poniedziałek, 6 marca 2017

Candy

Zaległości mam okropne.
W lutym mój blog obchodził 3 urodziny.
Ale jakoś nie mogłam się zebrać, aby zorganizować Candy.
Ogłaszam wszystkim czytającym mojego bloga,
 że Candy jest otwarte od dzisiaj i trwa do Pryma Aprilis.
Na początek zbiorczy banerek
 (no tak, ale brakuje szydełkowych tworków na nim, hihi)
W trakcie trwania, będę podrzucać poszczególne zdjęcia  moich słodkości:)


A co należy zrobić, aby wziąć w nim udział:

1. Zostawić komentarz z chęcią udziału pod tym postem do 1 kwietnia
2. Można zostać moim obserwatorem (jeśli jeszcze nie jesteś)
3. Można mnie polubić na fb:)
4. Umieścić podlinkowany banerek u siebie na blogu
5. Wyniki ogłoszę 2 kwietnia

To chyba tyle zasad, jeżeli jakąś ominęłam to proszę podpowiedzcie mi.

Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w rozdawajce:)
Pozdrawiam  Tina J


70 komentarzy:

  1. ktoś musi zacząć kolejeczkę ;))))
    No to będę ja - chyba, że masz moderację a nie pamiętam :))
    Buziaki i kolejnych latek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oho, druga jestem :D Gratuluję tych 3 latek i życzę następnych! Fajne przydasie tu widzę, więc grzecznie staję za Anitą. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję 3 rocznicy :)
    Również zapisuje się do zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tino! Gratuluję Ci tych trzech lat i życzę Ci następnych udanych lat, Też staję w kolejkę - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Tino rocznicy, życząc kolejnych trzyleci z nieustającą weną <3 Pozdrawiam serdecznie. Porywam banerek- staję w kolejce :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś te lutowe rocznice blogowe uciekają. Moja też mi umknęła. ^^' Jak wrócę do domu powieszę banerek, a póki co staję w kolejce. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli mogę z przyjemnością zgłaszam swoją kandydaturę. :)))
    A tak na serio gratuluję 3 urodzin i życzę wielu kolejnych. I zapraszam na moje urodzinowe candy niespodziankę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje i kolejnych miłych lat blogowania :) zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla trzylatki :):)
    Oczywiście , że zgłaszam się w kolejkę !

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje 3 lat blogowania - wielu dalszych twórczych inspiracji Ci życzę i czasu na ich realizację! Z przyjemnością zapisuję się do Twojej zabawy. Banerek jest na pasku bocznym mojego bloga: cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję trzech latek!
    I oczywiście ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję ładnej rocznicy i życzę wielu wspaniałych, kreatywnych pomysłów na kolejne lata:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje trzeciej rocznicy! Wspaniała sprawa tak długo blogowac i bez przerwy:) Chociaż czasem chyba kazdy ma przesyt i m usi troszeczkę odpocząć:)
    Pozdrawiam ciepło i banerek wieszam u siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście stoje w kolejce. takie przydasie, kazdemu się przydadza:)

      Usuń
  14. Także gratuluję ! Mam nadzieje ze i mnie za 3 lata uda się powiedzieć to samo :) Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę kolejnych lat... najlepiej trzydziestu ;-) Powodzenia w zabawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję rocznicy i życzę wiele kolejnych lat razem z nami oczywiście;)
    Tineczko bardzo chętnie stanę w ogonku i trzymam kciuki za nas wszystkie:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję trzeciej rocznicy, Tinuś. I oczywiście grzecznie ustawiam się w ogonku.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przesyłam gratulacje z okazji 3 Urodzin :) i dołączam życzenia dalszej pomyślności!
    Zgłaszam też swój udział w CANDY i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. to i ja chętnie dołączę do zabawy :) i gratuluję z życzonkami nieustającej weny i radości z tworzenia :):):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje urodzin bloga życzę następnych lat udanego blogowania!!!
    Ustawiam się w kolejkę

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja się z przyjemnością przyłączę do zabawy - ślicznych przydasi nigdy za wiele! Gratuluję Ci Tatianko trzeciej rocznicy i życzę wielu kolejnych i równie udanych lat w sieci.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę wszystkim miłej zabawy:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  23. Też się pobawię :) 3 latka to już dużo, ale życzę ci 30-tu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pragnę :) Zapraszam też do mnie na Candy: http://grandmothermartha.blogspot.com/2017/03/zapraszam-na-wiosenne-candy.html
    Zabieram banerek i pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję i życzę owocnego blogowania tak długo jak będziesz miała na to ochotę :-) Ustawiam się w ogonku i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja się zapisuję na Twoje rozdanie i gratuluję tych 3 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję trzech latek :).

    Oczywiście chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję 3 latek blogowania i życzę Ci nieustającej weny i mnóstwa radości z tworzenia!!! ustawiam się w kolejce..:)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluje rocznicy i ustawiam się w kolejce po te słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję rocznicy i życzę wielu następnych lat fajnego blogowania.
    Oczywiście ustawiam się w kolejce. Może się poszczęści.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. i ja, i ja, wreszcie pamiętałam siedząc przy kompie ;p gratuluję rocznicy i trzymam kciuki za kolejne lata :D oraz moją wygraną w candy ;p :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne candy, zapisuje się oraz gratuluje rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. z mila checia zapisze sie na te slodkosci :), gratulacje trzeciej rocznicy
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję 3 urodzin bloga! Z miłą chęcią wezmę udział w zabawie :) Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję trzech latek! Oczywiście ustawiam się w kolejce.banerek wisi na http://gosiazoltek.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję i staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  37. Serdeczne gratulacje! życzę kolejnych wielu lat :) z miłą chęcią zapisuję się do zabawy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Tino gratuluję serdecznie trzeciej rocznicy i bardzo chętnie zapisuję się do losowania o piękne przydasie:-)
    cieplutko pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Trafiłam tutaj do Ciebie jakoś tak przypadkiem, ale robisz ciekawe rzeczy, więc zamierzam Cię obserwować i wracać od czasu do czasu ;)
    Mam ochotę wziąć udział w Twoim candy, dlatego banerek umieszczam na http://zlepekmoichklepek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Są przydasie jest zabawa i frajda z tworzenia.
    Banerek dodany: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.nl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkiego najlepszego na blogowe urodzinki, dużej liczby wiernych czytelników i nieustajacej weny:-) Chętnie z Tobą poświetuję:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Tino wszystkiego najlepszego z okazji następnych urodzinek :) samych pięknych chwil Ci życzę w świecie blogowym i życiu osobistym :))
    Grzecznie stoję w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Rocznica założenia bloga to super okazja do zabawy. Zapisuję się choć kolejka dłuuuuuga :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  44. Chętnie zapisuję się na zabawę u Ciebie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna rocznica :) Och ja jeszcze muszę długo czekać :)
    Zapisuję się do zabawy i gorąco pozdrawiam :) Banerek już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam. Jeśli można to chętnie się zapiszę i zostanę tu na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję Tatiano trzeciej rocznicy blogowania ,życzę mnóstwa kolejnych rocznic oraz czasu na tworzenie :-D Ja też ustawiam się w kolejce :-D

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratuluję trzecich urodzin bloga!
    Również przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Kochana gratuluję 3 lat :* życzę jeszcze wielu kolejnych w blogosferze :)
    Ustawiam się po cukierasy :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Moje gratulacje i w kolejce się ustawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Życzę kolejnych twórczych lat i zgłaszam się do zabawy :) Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję trzech latek i życzę kolejnych :)
    I też ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję rocznicy i ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję rocznicy!
    Też pomarzę o przydasiach, już dawno nic nie wylosowałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Witam. Przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Chętnie dołączam do grona biorących udział w Twoim candy. Gratuluję jubileuszu i życzę wielu twórczych inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję trzeciej rocznicy i życzę jeszcze wielu kolejnych i nieustającej weny i kreatywności :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  58. Jak to się stało, że przeoczyłam tego posta... Nie wiem! Ale już jestem i ustawiam się w długaśnej kolejce, Tobie, zaś kochana życzę nieustającej weny i kolejnych pięknych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ojjjojoojjjj!! Kolejka dłuuugaśna, ale i tak z przyjemnością ustawię się po te słodkie drobiazgi:))

    OdpowiedzUsuń
  60. Dużo nie brakowało a bym przegapiła słodycze;-) Staję posłusznie na końcu ufając, że ostatni będą pierwszymi:-D Życzę kolejnych owocnych latek w blogosferze!

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratuluję 3 rocznicy i chętnie się zapisuję. To moje pierwsze candy i jestem po 1 poście na blogu. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  62. gratulacje z okazji 3 latek :)
    zgłaszam się do zabawy,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Chyba zdążyłam :) Szkoda, że dopiero znalazłam Twój blog.

    OdpowiedzUsuń
  64. to rzutem na taśmę w ostatniej chwili zapisuję się na Candy, banerek wisi u mnie na www.pasjevioli.pl, obserwuję na fb polubiłam. Kolejnych wielu owocnych lat Tina Tobie zyczę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...