środa, 1 lutego 2017

Trochę decu...

Człowiek, nie tylko kartkami i szydełkiem żyje.
 No ostatnio druty były na tapecie.
A dzisiaj trochę o decoupage.
Ostatnie moje dzieło to serce oklejone papierem ryżowym, 
który udało mi się zakupić w Empiku w wakacje po 70 % obniżce.





Oto papiery ze Stamperii:


Najpierw chciałam ozdobić pudełko, ale brakło weny na ścianki boczne. 
Również brak jednolitego papieru ryżowego ostudził mój zapał.




A tutaj pochwalę się moimi dziełami decu, wykonami na warsztatach.
Butelka oklejona papierem ryżowym





Oraz jajko akrylowe, w środku wklejony papier do decu.
Najpierw jajko pociapałam, ale niestety tak się rozpędziłam, i obrazki są mało widoczne.
Potem całość pomalowałam różową farbką.








oraz do samej Reni ,
 bo przecież to wspaniały prezent dla kogoś na zaś :)


Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)


31 komentarzy:

  1. Zazdroszczę umiejętności deku... Mnie już brakuje cierpliwości na kolejną naukę... Serce przecudne jak pozostałe prace. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty farciaro - papiery takie dorwałaś po taniości! Prace fajniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne prace :) Bardzo mi się podobają :) Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace, serduszka szczególnie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałości. Szczególnie serca z motylami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prace wykonałaś :).

    A mi się podoba takie pociapane jajo :).

    OdpowiedzUsuń
  7. jaja wyszły genialnie i takie jak lubię najbardziej- vintage ;)
    reszta prac również jest prześliczna, a ilość zaskakuje,
    Mnie sie jeszcze nigdy nie udało zrobić więcej niż dwie z jednego tematu:)
    pozdrawiam cieplutko i dziękuję ze bawisz sie ze mną:)

    OdpowiedzUsuń
  8. walentynki się zbliżają, serca przepiękne! pozostałe prace też wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne! Bardzo przypadło mi do gustu akrylowe jajko, cudownie ozdobione przez Ciebie.
    Dla mnie to jeszcze nie do osiągnięcia, ale serwetki papier ryżowy od dawna leżą w szufladzie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ile tego dobra:-) ale wszystko bardzo fajne, szczególnie ten paier ryżowy mnie pociąga, bo nigdy jeszcze nie próbowałam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze serca, bardzo mi się podobają. Pozostałe prace także mają wiele uroku. Cieszę się, że zdążyłaś przed zamknięciem żaby. A papier ryżowy i mnie się bardzo spodobał, dobrze się z nim pracuje. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na nową lekcję :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pełna podziwu, w każdej dziedzinie rękodzieła świetnie się odnajdujesz, piękne decu, zwłaszcza jajko bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pudełko w kształcie serca przypadło mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie ozdobione serduszka i bardzo podoba mi się to łukowate nacięcie.
    A Twoje prace z warsztatów zachwycają - szczególnie jajo :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne prace:)A moim faworytem jest serce z motylami:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prace:) Serce z motylkami cudeńko:) Kocham motylki, nic nie poradzę;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne prace! Motylkowe serduszka wspaniałe! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo udane decu Kochana ! Szczególne co mi się podoba to ta butelka. Jest na prawdę piękna. Idealny efekt na szkle :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Tino! Wszystkie Prace są śliczne - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Stworzyłaś prawdziwe cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne prace stworzyłaś .Wszystkie bardzo starannie wykonane ze smakiem i nie da się wybrać najładniejszej .podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Podziwiam! Piękne prace wykonałaś! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne serducha!! szkoda, że weny do pudełeczka zabrakło, ale pewnie przyjdzie taki dzień...:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Łał, przepiękne serca :) Reszta prac też jest śliczna ale serca skradły moje serce :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie śliczności, w tym motylkowym serduszku się zakochałam :) Daaawno temu, jeszcze w erze przedpapierowej, zakochałam się w decu, jednak równie szybko się odkochałam. Niestety nie należę do zbyt cierpliwych osób, więc zamiast mile spędzać czas z decu, tylko się wkurzałam :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne prace, a serce wyszło Ci świetnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne wytworki:)))też lubię papier ryżowy:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne rzeczy! Wazon i serce są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. jajku śliczne! ile ty masz jeszcze tych talentów ? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. przepiekne te ozdoby a serducho mega :) uzdolniona z kazdej strony :) pozdrawiam elwira-ilustracje

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...