sobota, 27 maja 2017

Dzień Mamy

Wczoraj swoje święto obchodziły wszystkie mamy. 
Przy okazji  życzę wszystkiego najlepszego wszystkim Mamom:)
Moja Mamusia także świętowała ten dzień(właściwie to jutro będzie imprezka), 
a kartka która do niej poleciała wyglądała tak:


Wykorzystałam "owocowe" papiery z BeeScrap (prezent od Szafran),
 grafikę pobrałam z netu (dalej w poście, jest jej źródło).
Niech i moja mama się troszkę zrelaksuje przy takim drinku.
Na kartce powinien pojawić się jeszcze leżak i książka.
Będzie następnym razem ;)
Zmajstrowałam nawet swoje dwa digiski, zwykłe proste 
(kto chętny zapraszam do pobrania).





Moje digiski:)



Moją kartkę posyłam na wyzwania do :









Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

16 komentarzy:

  1. Fajna, radosna energetyczna karteczka :)Powodzenia w wyzwaniach

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka!
    Powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalna kartka! Wygranej życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna karteczka! Dla naszych mam powinno być wszystko co najlepsze i najpiekniejsze.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest! A cytryna wyglada jak żywa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tino! Wspaniała karteczka, Mama na pewno się ucieszy - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Jasne, że mamie należy się pyszny drink :) Ładnie to zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo poytywna karteczka :) Powodzenia w wywzwaniach :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo energetyczna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna praca, energetyczna! Dziękujemy za udział w wyzwaniu, pozdrawia DT Białe Kruczki!

    OdpowiedzUsuń
  11. o jaki orzeźwiający napój ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftFun ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zabawę z CRAFTfun! Przyglądanie się tej pięknej pracy to ogromna przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no to była niezła imprezka! ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo interesująca praca, dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu "Ortikk", pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...