wtorek, 27 czerwca 2017

Mini notesik

Od tygodnia jestem szczęśliwą posiadaczką kilku stempli  Project Prezent.
Wszystko za sprawą wygranego Candy u Panny Totti.  
Jeszcze raz dziękuję Ci Agnieszko bardzo serdecznie za szczęśliwy los:)
Skoro już posiadam owe stemple to postanowiłam je użyć.
Wykorzystałam je do ozdobienia mini notesiku, do którego dorobiłam okładkę.
Stempel motylka pokolorowałam zwykłymi pisakami.
Wszystko przyklejone jest na płasko, coby w torbie wystające części nie poodpadały.
Całość pochlapałam białą farbą akrylową.
Taki mini notes idealnie nadaje się na prezent na zakończenie roku dla nauczycieli:)




W pracy użyłam:

Notesik, właściwie powinno być zapiśnik posyłam na zabawę do Project Prezent:



oraz 



Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

15 komentarzy:

  1. Super notesik!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny notesik. I z motylkiem:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notesik. Fantastyczny pomysł. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki radosny, kolorowy, po prostu świetny!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tino! Śliczny notesik, ładnie pokolorowałaś tego motylka - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczny, mega pozytywny, bardzo mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zapiśnik ,kolorowy i radosny :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny, kolorowy notesik stworzyłaś, stempelek uroczy - gratuluję wygranej w Candy i na blogu 123 ST - czekoladownik rewelacyjny - należało mu się podium. Dziękuję również za sympatyczną wizytę u mnie i krzepiące słowa oraz zapraszam na moje inspiracje i kursiki do DIY - będę zaszczycona. Pozdrawiam milutko :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż mi się buzia uśmiecha do Twojego notesika! Cieszę się ogromnie, że używasz stempelka, i że tak to pięknie Ci wychodzi. Dziękuję za Twój udział w wyzwaniu Project prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszło super. Dziękujemy za udział w naszych zabawach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oryginalny notesik, idealny na lato! Dziękuję za udział w wyzwaniu Project Prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...