sobota, 9 grudnia 2017

W wersji mini

Spodobało mi się połączenie u Inki wersji mini ze skrzatem. Zrobiłam i ja.
Powstały na szybko dwie karteluszki. 
Faktycznie bardziej pasują na bileciki do prezentów:)
I takie będzie ich wykorzystanie.
Nie jestem pewna co do tych muchomorków na pierwszej, ale już musi tak pozostać.
Skojarzyły mi się z lasem.
A skrzacik jest uroczy, brawa dla Ewy.





Moje mini karteczki posyłam do Rogatego
i Zielonejliszki, bo w końcu to jej skrzacik :)



Jeszcze pokażę kartki z całego roku zabawy u Inki:





Dzięki Ince jestem "bogatsza" o 15 świątecznych kartek:)


Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

20 komentarzy:

  1. Śliczne! Fajnie wyglądają w wersji mini :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tino! Świetne Karteczki,Takie radosne - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zauroczona tymi karteczkami sa cudowne.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ,fajna ta mini wersja! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie muchomorki pasują:) Pięknie wyglądają karteczki w wersji mini. Ja swoje też na bileciki przeznaczę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze maluszki, Tinuś.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczności maleńkie; z tymi muchomorkami właśnie bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo piekne mini karteczki!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze kartki z uroczym skrzatem! Muchomorki do skrzata pasują, ale mnie bardzo podoba się karteczka z czerwoną serwetką :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...