wtorek, 30 kwietnia 2019

Wielkanoc z paletą kolorów - 4

Czy Wam też tak czas szybko ucieka??
Ja go gonię, gonię i nie mogę dogonić. 
Jako, że dzisiaj ostatni dzień miesiąca, a postanowiłam nie opuszczać zabawy, 
tak więc pokazuję moją kartkę do Ani.
Ilość nie jest imponująca, ale kartka jest ;)
Dwa główne kolory to brązowaty i żółty.
Mam kłopot z ustaleniem trzeciego koloru. Nie może być czerwonego, mam nadzieję,
 że Ania zaliczy kremowy jako biały. Ewentualnie może zielony? Może tak być Aniu?






Kartka leci też na zabawę do Ewy




Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

8 komentarzy:

  1. Piękna kartka z motywem religijnym :-) Świetnie grafika pasuje do tej trapezowej formy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tinko, pięknie skomponowana kartka, bardzo podoba mi się wiosenna kolorystyka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo ładna karteczka! Zawsze podziwiam, bo mnie te "święte" sprawiają trudność...Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze co mnie ,,uderzyło,, to kolorystyka ... baaardzo mi się podoba. Kolory i kompozycja elementów tworzą piękną całość. No i ta słynna już forma trapezowa (miałam opory ale udało mi się zrobić).

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszła, kolory takie ciepłe :)
    A czas też mi ucieka i nic nie mogę z tym zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam wszystkie osoby robiące składaki u Ewy :) dla mnie temat nie do przejścia :) fajnie wszystko skomponowałaś i jeszcze recykling się pojawił :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No jak tu nie zaliczyc takiej świetnej kartki. Piękne grafika i extra forma. Bardzo mi się Twoja kartka podoba.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...