wtorek, 14 lipca 2020

Abecadło z igły spadło

Zapisałam się na zabawę u Ani w haftowanie, można powiedzieć, że w ciemno. 
Projektantką haftu jest Ola, a Ania organizuje zabawę.
Wyszywamy hafty z tekstem. 
Tym razem jest taki radosny. Haftowałam go z uśmiechem na twarzy.
Co prawda jeszcze nitki z tyłu muszę pochować, wyprać go i wyprasować,
 ale za to ramkę już mam. 
Na zdjęciu tylko przymiarka, czy pasuje do środka. 
Nawet już ma właścicielkę. Prawdopodobnie czeka mnie jeszcze przemalowanie ramki na biało.
Nie jestem pewna, ale moja kanwa to chyba 15 ct. Końcowy rozmiar haftu to 20 x 16,5 cm.
Muliny to zbiór resztek. Czarna dostałam od koleżanki -podobno jakas czeska mulina.
Czerwona została z haftowanych zawieszek na choinkę u Raeszki
żółta z Sal- Soda u Magos( wciąz niedokończone haftowanie:()
Teraz to nawet mogę powiedzieć, że jestem uboga w czarny kolor :)





Banerek do zabaw:







Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)


3 komentarze:

  1. Niby jeden wzór a każdy inny 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa kolorystyka, mroczna ale ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kolorystyka, te kolorowe akcenty wygladają rewelacyjnie z tym czarnym.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...