piątek, 25 listopada 2016

Urodzinowa

Kartka na urodziny w fioletach.
Prawdopodobnie będzie dla mojej siostry - miłośniczki fioletów :)
Na bloga nie zagląda, więc nie będzie wiedziała.
No chyba, że wcześniej "dostanie nóg", to wtedy zrobię kolejną.
Mam jeszcze niecały miesiąc czasu.
A póki co jest ta.
W pracy wykorzystałam papier z kolekcji "Mother Love" - AltairArt
Kwiaty z wygranej w Candy w TDZ ( dziękuję bardzo się przydają).
Stempel liść ,napis oraz maskę Joy i małe różyczki.





Kartkę posyłam na wyzwania do:










Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)






33 komentarze:

  1. woow, fantastyczna, ps ja tż lubię fiolety :D, ps 2 bardzo dziękuję za zabawę z Papelią :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest świetna. Fiolety to też moje kolory:) Fajnie wygląda ten stempel - liść wkomponowany w kwiatową kompozycję. Jeszcze raz westchnę - piękna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Cudne kwiaty i śliczna kompozycja:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te fiolety i maskowe tło :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała kartka. Fiolety nie są łatwe w użyciu, a Tobie udało się cudownie.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka przepiekana , w niespotykanych kolorach .... chętnie taka przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna kompozycja i to jeszcze w moich kolorach! Lubię fiolety:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie skomponowana praca- życzę powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka jest w moich ukochanych fioletach , więc od razu się nią zauroczyłam. Pięknie ją skomponowałaś! Karta na prawdę pierwsza klas ai też duży Kwiat jest obłędny. Przepiękna praca KOchana :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądają te fiolety na karteczce, a liście świetnie wkomponowane. Karteczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię fiolety-piękna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała karteczka:) Powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tino! Śliczna karteczka, Te różyczki są piękne - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachwycająca kartka

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Łał. Cudna kartka. :D
    Ja też zazwyczaj fiolety robię z myślą o konkretnej osobie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealna dla miłośniczki fioletów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Według mnie trudno jest zrobić karteczkę w fioletach, żeby byŁa radosna. Tobie Tino, wychodzi to wspaniale :) Karteczka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lovely ideas! *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, jestem pod wrażeniem, piękna karteczka. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna!! Też ostatnio polubiłam fiolety!

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię fiolet, ten kolor ma w sobie jakiś niepokój. Śliczna kompozycja Tatianko, wyszło pięknie!
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  23. cuudowna praca:)! pozdrawiam cieplo:), malwinku DT Papelia

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny lift, piękna kompozycja... i te niesamowite fiolety! Dziękuję za wspólne liftowanie z Towarzystwem Dobrej Zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna, jak powstalo to ciekawe tło, to orginalny papier czy sama kombinowalaś ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudna kartka!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna interpretacja! Dziękuję za wspólne liftowanie w TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniała, dziękuję za udział w zabawie z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...