sobota, 29 kwietnia 2017

Zabawy dwie

Miesiąc za szybko się kończy. 
W biegu więc wrzucam kartki na zabawę do Ani, 
a przy okazji jedna z nich spełnia warunki (mam nadzieję) zabawy u Danusi.
Jest to kartka na bierzmowanie wg mapki,
jaką zaproponowała Lidzia - Czarna Dama w zabawie u Ani.
Są perełki, kolor perłowy też. 
A czy go lubię? Pereł nie mam i nie noszę. 
Kiedyś malowałam paznokcie takim lakierem.
Pozostałe kartki to bożonarodzeniowa i z misiem.
W bożonarodzeniowej wykorzystałam kawałek starej kartki. 
Dodałam złotą poinsettię i gałązki świerku.












i jeszcze kolaż do zabawy u Ani



banerek 




Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)


18 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki!
    Bardzo podoba mi się ta że żłóbkiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że nie było problemu z kwietniowymi wytycznymi. Piękne kartki powstały . Szczególnie spodobała mi sie ta z perłkami n abierzmowanie. Pięknie też wygląda stajenka a misiaczki słodziaki są .
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Tinko, kartki bardzo mi się podobają, a moja faworytką jest właśnie ta perłowa.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne kartki, Tatiano ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Tino wszystkie karteczki super,a perełkowa na moją zabawę jest najpiękniejsza.
    Dziękuję ślicznie za udział w zabawie i pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne wszystkie karteczki..

    OdpowiedzUsuń
  7. Powstały śliczne karteczki:) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tino! Wszystkie karteczki są przepiękne,Najbardziej mi się podoba świąteczna - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne karteczki :) POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne karteczki:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczne kartki! a z misiem przesłodka!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kartki, wielkie brawa za różnorodność i pomysłowość w wykorzystaniu wytycznych do zabawy.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kartki Tino, mnie bardzo podoba się ta na bierzmowanie :)
    Za to właśnie, że tworzysz takie piękności i nie tylko nominuję Twój blog do Liebster Award - szczegóły Tutaj: http://kordonkowy.blogspot.com/2017/05/nominacja-do-liebster-award.html

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...