niedziela, 13 sierpnia 2017

Bombkujemy #6

Dzisiaj pora na kolejne haftowane prace na zabawę do Agi.
W lipcu oprócz trzech obowiązkowych wzorów,
 był czwarty dodatkowy- przesłodkie pierniczki.
Ja na razie wyhaftowałam tylko dziewczynkę, i zrobiłam z niej zakładkę.
 Ale jeszcze wersję chłopięcą będę musiała zrobić, 
bo z niej również powstanie zakładka, tylko już w innych kolorach.


Znajdźcie różnice pomiędzy pierniczkami:)


Ta z lewej poszerzyła mi się o jedna kolumnę krzyżyków.
No i ten uśmiech taki trochę żabi wyszedł ;)

A teraz poszczególne hafty pojedynczo:









Moją zakładkę posyłam na zabawę do Reni, 
bo będzie prezentem bożonarodzeniowym:)


Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)
Dziękuję również za komentarze pod poprzednimi postami.
Życzę Wam wszystkiego dobrego na nowy tydzień.
Pozdrawiam:)

21 komentarzy:

  1. Śliczne te bombeczki, ale zakładeczka taka słodka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tino! Bombki Prześliczne, A zakładeczka przeurocza - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne hafciki, urocze pierniczkowe dziewczynki! Różnica jest w pierniczkowych guziczkach.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne hafciki zrobiłaś:) Pomysłowa zakładka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne hafciki ,urocza Ciastkowa panienka :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne bombeczki! No ale zakładka skradła całe show :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne bombki, a pierniczkowa panna urocza, zarówno w werski maxi, jak i fit. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze hafciki, Tino. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne hafty. Pierniczki są przesłodkie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodkie i efektowne hafciki :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. Te pierniczki są przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakładka rewelacja! ogólnie hafty super.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ u Ciebie czerwono :).

    Super pomysł z wykorzystaniem pierniczki :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne wszystko, pierniczki cudowne! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna zakładka z tymi piernikowymi dziewczynkami :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...