niedziela, 20 sierpnia 2017

Mini album

Zrobiłam dla siebie pierwszy mini album harmonijkowy 
z moją najmłodszą pociechą. Na zdjęciach podczas letnich zabaw.
W piaskownicy, w namiocie oraz oczywiście nad morzem:) 
W pracy wykorzystałam papiery Lemoncraft - Gossamer Blue.
Są tak piękne, że bardzo nie ma potrzeby ich upiększać.
Gdzieniegdzie dodałam kilka dziurkaczowych wycinanek.
Na okładce dodatkowo dodałam gesso (wzór z maski 13@rt) i posypałam brokatem.
Każdą stronę potuszowałam na niebiesko.
Jako, że jest to mój pierwszy album nie obyło się bez wpadki.
 Otóż, muszę dorobić jeszcze jedna stronę,
 aby album dobrze się zamykał (nie wzięłam tego pod uwagę wklejając wstążki:()
No i zdjęcia, niestety ale są wydrukowane na zwykłym papierze i w biało-czarnym kolorze :(
Po złożeniu album ma wymiary 8 cm x 7 cm. Taka malizna do ręki.

A album wygląda tak:








Mój album posyłam na zabawę do :





wybrałam linię ukośną:
inspiracja nie-kartkowa, 
sznurek lub gaza
(u mnie minimalny sznurek, ale jest - ten turkusowy na okładce), 
media ( gesso, tusz, brokat)



Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)





25 komentarzy:

  1. Beautiful mini album, Tina! So pretty! Have a nice week, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny album! Twój pierwszy album i efekt po prostu WOW :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczny album! pięknie się prezentuje:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten malutki albumik wygląda rewelacyjnie. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super mini albumik dla małej dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo malutki i bardzo ładny albumik. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba. Śliczny kolor i taki fajny formacik. Marzy mi się zrobienie kiedyś takiego albumu, tylko... mamy w domu tyle fotografii, że nie wiem, które miałabym wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tinko, wspaniały debiut albumikowy.
    Dziękuję za anielską kartkę i przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tino! Bardzo śliczny Albumik, I bardzo udany debiut - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze koty za płoty;) Świetny debiut! Śliczne maleństwo!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super jak debiut albumowy - bardzo fajna forma:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy albumik :) Podoba mi się, że użyłaś niebieskiego koloru w dziewczyńskiej pracy, co raczej rzadko jest praktykowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna i bardzo urocza pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo udany, robisz piękne kartki to i albumy będziesz tworzyć piękne! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny album. Będzie piękną pamiątką :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Lemoncraft

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Uroczy mini albumik. Świetna pamiątka z wakacyjnych zabaw Lenki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny album wykonałaś! ślicznie się prezentuje:)
    Moc serdecznych pozdrowień i dobrej energii posyłam 💙

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajniutki albumik :)
    Dziękujemy za udział w zabawie na blogu od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uroczy album. Pełna miłych wspomnień pamiątka. Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy na blogu sklepu Od A do Zet. Dziękuję i życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mały, ale jaki fajny :) dziękuję za udział w wyzwaniu od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna pamiątka! Dzięki za udział w wyzwaniu LemonCraft.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...