poniedziałek, 22 stycznia 2018

Dzień dziadka

Dzisiaj dzień dziadka, który zbliża się już ku końcowi.
 Przed północą (mam nadzieję) jeszcze zdążę opublikować post z kartka,
 jaką poczyniłam dla mojego taty.
Dla dziadka moich córek:)
Post miał pojawić się wcześniej,
 ale w weekend obchodziliśmy drugie urodzinki najmłodszej córci:)
Sami wiecie, jak to jest przygotowania, goście, no i tak zleciało.
Posiłkowałam się mapką ze The Scrappy Sketches.
W pracy wykorzystałam papier z  UHK- Gallery -
 z kolekcji Nadciąga Zima -Sen o Wiośnie 







Mój digisek, już po czasie, ale co tam pokażę:)



Kartkę posyłam na wyzwania do:



Ze sznurka są kokardki, jest czerwona okrągła serwetka w tle,
 i dwa małe czerwone serduszka na kartce z kalendarza:)






Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)







21 komentarzy:

  1. Karteczka wyszła ślicznie. Digaska sobie wzięłam.
    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza karteczka!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna karteczka dla Dziadka :) I kartka z kalendarza super! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wykorzystałam motyw digi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tinko, wspaniała jest ta kartka.
    Sto lat dla Lenki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tino! Prześliczna karteczka - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana Twoja kartka jest przepiękna!
    Zapraszam Cię na wyzwanie w Sklepiku Gosiu...takie cudo trzeba pokazać :)
    http://sklepikgosi.blogspot.com/2018/01/wyzwanie-16-kartka-z-kalendarza.html

    K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna karteczka i super digi z kalendarzem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz talent, zawsze podziwiam! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnóstwo świetnych detali :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczka jest przepiękna,tyle detali,takie karteczki robią wrażenie.
    Masz głowę pełną pomysłów,pięknie Ci to wychodzi:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba ta kartka, nawiązanie do kalendarza i kompozycja całości :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu UHK Gallery :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kartka z kalendarza, i jeszcze własnego wykonania.Dziękujemy za udział w wyzwaniu UHK Gallery

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna karteczka! Pozdrawiam Tino:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie połączenie kolorów, a pomysł z kartką kalendarza świetny. I pięknie wykonany :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. energetyczne połączenia kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, piękne połączenie kolorów. Wszystko pasuje idealnie. Dziękuję za udział w wyzwaniu UHK Gallery

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...