czwartek, 18 stycznia 2018

TUSAL 2018 i zabawy salowe- SODA I KAWA

Wczoraj był dzień nowiu, a co za tym idzie publikacji TUSAL-owego słoiczka.
Zabawy, która organizowana jest u Hani.
U mnie w słoiczku już zamieszkało kilka mulin, nitek i ścinek kanwy.
Słoiczek nie za duży, najwyżej będę go bardzo mocno "ugniatać" 😉
Przy okazji pokażę moje postępy z dwóch SAL-ów:
 SODA u Magdy 
oraz KAWA  u Sylwii.
Niestety mam mały poślizg.



Tutaj cała kawka z drugiej odsłony.


Tutaj miała być trzecia odsłona, ale źle połączyłam sobie kartki ze wzorem
 i muszę spruć kilka krzyżyków.
Czekam, aż mnie nerwy puszczą😉 i będę dalej działać.


Baletnica, też kilka razy pruta, ale idzie już ku dobremu.


Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)



18 komentarzy:

  1. Fajny słoiczek :) Ciekawe jak go ozdobisz :)
    Mój w tym roku też nieduży - będę go częściej opróżniać ;) Albo ugniatać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak fajnie ... i te hafty cudowne... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne haftowanki, baletnica wygląda obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kawka śliczna i apetyczna:) Trzymam kciuki, aby prucia było jak najmniej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia przy wyszywaniu, ja też jak mi nie idzie lub mam większy fragment źle to rzucam do szuflady i czekam aż mi złośc minie :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne hafciki powstają! Życzę wytrwałości, cierpliwości. Pozdrawiam noworocznie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna kanwa jestem pod wrażeniem.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tino! Hafcik z kawką bardzo Piękny , Baletnica również pięknie się prezentuje, Słoiczek już nakarmiony nie źle - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia Tinko. Ciekawe hafciki powstają. Kawa w moich kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj skąd ja to znam-ja przy pierwszej popełniłam gafę a zauważyłam dopiero przy wyszywaniu trzeciej-ale nie będę pruć bo bym chyba wszystko popsuła, musi być jak jest. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne hafciki, zapowiadają się śliczne obrazki! czekam na kolejne odsłony:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...