piątek, 31 sierpnia 2018

Trzy kartki na trzy okazje #8

Nie odpuszczam zabawy u Ani i bawię się regularnie :)
W tym miesiącu normalnie zaszalałam i mam aż trzy kartki, 
w tym jedna na zabawę do Hubki.
Nie wyrabiałam do tej pory, ale ostatnio jest jeszcze gorzej.
Dokładnie to widać, po ilości wpisów na blogu:(





Moje kartki:









Oryginały:

kartka Zosi, Ani oraz Oli


Nie poszalałam zbytnio ;)

"Wyszło to trochę inaczej, niż myślałem, ale zawsze wyszło"
"Kubuś Puchatek"A.A.Milne

Jeden z moich ulubionych cytatów:)

Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie






12 komentarzy:

  1. Tino! Przepiękne są wszystkie karteczki,Ale mnie najbardziej spodobała się ta imieninowa - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo Tino, mnie sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też przeważnie wychodzi inaczej niż myślałam ;P to chyba ten typ tak ma ;) wszystkie super są! buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Tinko, cudne kartki, szczególnie ta z rudzikiem.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie kartki , ta Imieninowa najlepiej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne kartki, a ja nie wyrobiłam się w jednej zabawie...:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czemu jesteś niezadowolona, wszystkie kartki są świetne, bardzo udane lifty. Najbardziej spodobał mi się lift mojej kartki.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 kartki na 3 okazje i wszystkie są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne karteczki! Szczególnie ta imieninowa:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są! Mnie też najbardziej spodobała się ta imieninowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki, moje serce skradła kartka z kurczakiem 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...