niedziela, 30 września 2018

Trzy kartki na trzy okazje #9

Miałam ambitne plany zrobić te trzy kartki, jednak zostało tylko na jednej. 
Zrobiłam ją zaraz po ogłoszeniu tematu, więc byłam pewna, 
że dwie kolejne zdążę zrobić na czas. Niestety pomyliłam się.
Dobrze, że Ania zmieniła zasady  :)

Zrobiłam kartkę bożonarodzeniową można by  powiedzieć, 
że wg linii poziomej: niebieski, warstwy, stempel (digi).
Ewentualnie wg dowolnych trzech wytycznych.


Banerek do zabawy:


Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)


16 komentarzy:

  1. Skad ja to znam. Dzis ostatni dzien a ja nawet jednej nie mam.
    Karteczka sliczna. Fajny ten odcien niebieskiego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z poprzedniczką, piękny błękit. Kartka jest śliczna! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancka kartka :) Ja dostałam mnóstwo kartek i mogłam je sama podziwiać **

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna kartka w zimowej aurze :) A kolor niebieski bardzo pasuje do zimowej kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedna ale jaka piękna, ja tez jestem zadowolona, że można jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tino! Bardzo Śliczna karteczka - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest piękna ... piękne kolory, piękne elementy na kartce, piękna grafika :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, cieszę się z każdej kartki . Bardzo fajnie wyszły te warstwy. Podoba mi się Twoja kartka.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  9. Tinko, wspaniała, klimatyczna kartka.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna!!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna kartka, zresztą tak samo jak i wszystkie Twoje prace ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...