sobota, 6 czerwca 2020

Kochanej Mamie

Dzień Mamy już za nami, ale pokażę, co stworzyłam dla mojej mamusi.
Mój pierwszy raz - kartka w formie kapelusza, dodatkowo do tego pudełko.
Motywy wykorzystałam od Aninej czerwcowej zabawy:
mak, czarny, koronka.
Moja mama to wielbicielka czerwonego koloru na kartkach,  a jak jeszcze z koronką, 
to już w ogóle cud miód malina :)
Na wierzchu pudełka jest shaker z koralikami i cekinami.
Mój kapelusz ma otwieraną górę, to pojemnik na mały prezent.
Schowałam tam bransoletkę oczywiście z czerwonych koralów 
( nie wiem, skąd ja mam mam, ale mamie zawsze się podobała).
Wokół główki kapelusza też nie zabrakło koronki.
 Dodatkowo nawlekłam koraliki na drucik i oplotłam nimi główkę kapelusza.
No i jeszcze maki - to moje dzieło z foamiranu. Na każdy mak składa się 6 serduszek wyciętych z dziurkacza, wymiętolonych i uformowanych w kwiatek.
Z tyłu miejsce na życzenia, dodatkowo zrobiłam mini kieszonkę na mały tag.




















Do Ani mam jeszcze jedną pracę, bardziej czarną :)

Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)



5 komentarzy:

  1. Alez piękna praca-wspaniałe pomysły połączone w przepiękną pracę! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam pewne wątpliwości z tym czarnym kolorem, ale jak oglądam teraz Wasze kartki jestem zauroczona !!! A już ta forma kapelusz z czarną koronką mnie zauroczyła, jest cudownie !!!!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka! Jestem zachwycona! Wspaniałe dobrane kolory i te cudne maczki. Ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...