piątek, 12 czerwca 2020

Świąteczny stroik

Ostatnio udało się mi zebrać kilka świeżych szyszek. 
A, że już od dawna miałam ochotę zrobić sobie choinkę z łusek, no to zrobiłam. 
Niestety sama choinka mnie nie zadowoliła. Czegoś brakowało. Wykorzystałam więc kawałek kory, który pozostał mi po warsztatach z Gosią. Dokleiłam trochę chrobotka, mini muchomorki, małe szyszki i szklany świecznik na tealight. Całość potraktowałam białym gesso, które choć trochę imituje śnieg. Tylko skąd te muchomorki w grudniu  :)







Świecznik wędruje na zabawę do:



oraz


U mnie tak przewrotnie. W czerwcu - grudniowy świecznik. 



Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)



2 komentarze:

  1. Świetny pomysł na szyszunie ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...