wtorek, 21 października 2014

Fanty na bal


Witam wszystkich,
dzisiejszych post jest o fantach na bal 
organizowany przez MyLittleCraftWorld.
Bal odbędzie się w Cork, w hotelu Montenotte
w niedzielę 26 października, start  godz.15:00.
W imieniu organizatorów serdecznie zapraszam wszystkie dzieci.
A ja zostałam poproszona o podarowanie jakichś przedmiotów 
mogących służyć jako wygrane w loterii.
Ale co tutaj takiego znaleźć odpowiedniego dla dzieci.
"Wygrzebałam" z moich czeluści takie, które mogą się nadawać.

I tak oto one: 

- "królisia przytulisia", o podobnej pisałam tutaj
korzystałam ze wzoru Justyny, sukienka to mój pomysł


Królisa ma ok 22 cm wysokości



- sówka z krzywym noskiem i rozbieganymi oczkami :)


- i różowa torebunia




Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...