czwartek, 28 stycznia 2016

Świąteczne kartki z Ulą #1

Dzisiejsza kartka to wynik zabawy u Uli
Zabawa polega na robieniu kartek przez cały rok.
Choć Ula jest "krzyżykowa" 
to na kartkach wcale nie musi pojawić się ani jeden krzyżyk.
Jednak ja spróbowałam swoich sił.

Tematem wyzwania był kolor czerwony.

Wyhaftowałam choinkę na bardzo starej kanwie (ponad 20-letniej).
Luźna, z dużymi oczami, jedyna jaką mam w domu ;)
Ale po zaprasowaniu flizeliny troszkę się usztywniła.
I w kartce prezentuje się całkiem, całkiem.
Dokleiłam gwiazdy betlejemskie, 
dodałam napis i kartka na grudzień gotowa.



wzór pochodzi z TEJ stronki






Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)


8 komentarzy:

  1. Bardzo fajna karteczka. Kanwa rzeczywiście bardzo rzadka. Wydaje mi się, że gdybyś dała grubiej muliny, czyli 5-6 niteczek, krzyżyki byłyby pełniejsze, ale i tak efekt osiągnęłaś świetny, taki ażurkowy, delikatny.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wzór choinki znalazłaś :) Fajnie, że spróbowałaś swoich sił :) bardzo ładna karteczka Ci wyszła :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna, zazdroszczę xxx :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. super ta choineczka!!ja tak uwielbiam krzyzyki a noga w tym jestem...Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem na takiej "dużej" kanwie trzeba wyszywać takie własnie wzory, z bardzo małą ilością krzyżyków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wzór wybrałaś i kartka pięknie się prezentuje :).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...