czwartek, 15 marca 2018

Dwa dwuznaki

Tak Ewcia napisała w komentarzu pod postem z kartką, 
na której "zmalowałam" ptaszka, i pytałam jak się nazywa.
Żeby być słowną, zrobiłam podobną karteczkę do tamtej 
i wyślę do Ewy na święta:)
A ta karteczka, jeśli Ewa zaliczy poleci na jej hardcorowe wyzwanie.
Wykorzystałam bazie, nawet pokolorowałam je kredką.
Co do inspiracji banerkiem, to załóżmy, że wykorzystałam zielony kolor:)
I są nawet jajka, może nie pisanki, ale są. 
AA, ale są i pisanki na digisku (niestety nie pamiętam skąd go skubnęłam).
Jak tylko znajdę właściciela, umieszczę w poście.
Kartka wygląda tak:





Przy okazji posyłam ją na zabawę do KTM, 
bo krucho u mnie z czasem i już nic innego nie wymyślę.
Zajączek i pisanki są. Kolory - zielony i brązowy też:)


Banerek do Ewy


Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)




16 komentarzy:

  1. Tino! Bardzo Urocza karteczka - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ptaszyna urocza ,ja na gatunkach się nie znam ;-) Pięknie wkomponowane bazie i dużo akcentów zielonych ,wiosennie :-) A u nas dzisiaj śnieg z deszczem ,jak to w marcu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczo :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie przepiękne!Dziękuję za wspólną zabawę!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka, urocza i taka wiosenna. Idealna na dzisiąj kiedy śnieg za oknem. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest prześliczna, cudna ta zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza karteczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna karteczka. Dziękuję za udział w zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietna. Dziękujemy za udział w zabawie Klubu Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...