piątek, 13 lipca 2018

"Bombkowanie" z Raeszką i TUSAL

Dzisiaj przypada kolejny nów
 i kolejna odsłona mojego TUSAL-owego słoiczka u Hanulka.
Nic nie przybyło od ostatniego razu, choć co nieco haftowałam.
Szczególnie nadrabiałam zaległości u Agnieszki.
Mam zrobione wszystkie obowiązkowe hafty z kwietnia, maja i czerwca.
Zaczęte dodatkowe hafty z kwietnia i maja.
Skończyłam również nadobowiązkowy haft z czerwca , bo był w jednym kolorze:)
A teraz wybieram się na urlop i nie wiem, kiedy znowu uda się coś wyhaftować.
Choć się przyznam, że jeden wzór już skończony.
Może przed następnym terminem, uda się je wszystkie oprawić, zobaczymy.



Czerwcowe hafty


majowe hafty 


kwietniowe hafty


Banerki do zabaw:





Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

16 komentarzy:

  1. Brawo Tino , bo zaleglosci nadrobić na pewno nie jest łatwo! I udanego słonecznego urlopu zycze :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne hafty :)
    Udanego urlopu życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobre prace, solidne hafty. Również życze przyjemnego i udanego wypoczynku na urlopie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sympatyczne hafciki, Tinuś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne prace. Życzę udanego urlopu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne hafciki. Źyczę udanego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne i słodkie hafciki! udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie prezentują się bombeczki w tym kolorze, a dodatkowe z czasem dokończysz.
    Przyjemnego wypoczynku. :)
    Pozdrawia ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te hafty, pięknie Ci wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tino! Hafciki są bardzo Śliczne, Podziwiam Cię za te nadrabianie Hafcików - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne świąteczne motywy;-) Podziwiam, że nie dajesz się piętrzącym zaległością.... Pozdr!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tatianko zaliczone :).

    Cieszę się, że nadrobiłaś zaległości :).

    Udanego urlopu Ci życzę :).

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie też praca idzie pełną parą:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Super hafciki, kawał dobrej roboty. Ja troszkę zaniedbałam moją pracę przy tym ale nadrobimy wszystko :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...