poniedziałek, 31 grudnia 2018

Ostatni post ...

...w tym roku, i na dodatek zbiorczy, 
tzn. wrzucam tutaj wszystkie zaległe karteczki do zabawy u Ani, Hubki, Inki i Uli.

Ostatnia kartka do Ani, jest zarówno kartką na wyzwanie grudniowe do Inki,
 liftem kartki Zofiko.

Wybrałam zadanie na styczeń:


choinka, napis, zielony




I zestawienie pierwszej kartki ze stycznia 2016 i ostatniej kartki z grudnia 2018.
Obie z choinkami.



Kartki do Hubki:






Do Inki - moje zaległe kartki:

lift czerwca - wybrałam kartkę Ewy

Oryginał:

Lipiec - lift  kartki Ewinki


Oryginał:

Sierpień - lift kartki MakaArt 


Oryginał:

Wrzesień - lift kartki Pasje Violi


Oryginał:

Październik - lift kartki Uli K


Tę kartkę posyłam również do Uli na październikowe wyzwanie ( zaległe)

Oryginał:
Mapka do Uli:


Moja grudniowa kartka do Uli,
zrobiłam ją wg mapki sierpniowej:


Mapka:


Zaległa kartka wrześniowa:



Mapka:

Zaległa kartka sierpniowa: 


Mapka:




I tak nadrobiłam i mam nadzieję, że dziewczyny zaliczą mi moje zaległe kartki.
W nowym roku postaram się być na bieżąco z wyzwaniami.
Dziękuję serdecznie dziewczynom, które prowadziły zabawy blogowe.

Przy okazji życzę wszystkim wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
Tina J









14 komentarzy:

  1. Piękne! Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Szczęśliwego nowego roku! Kartki są wspaniałe, a ileż ich jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kartki Tino, co jedna to piękniejsza:-)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Ci życzę:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki, Tinko.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaszalałaś! Tino, dziękuję serdecznie za karteczkę! Szczęśliwego Nowego Roku! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki!
    Wszystkiego najlepszego w 2019 roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki ! Zachwycił mnie brokatowy lift mojej kartki :-)
    Życzę czasu na tworzenie i blogowanie w 2019 roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tino! Wszystkie karteczki są Śliczne - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie, że zaliczą. Wszystkie kartki są super, ale choinka szczególnie mi się spodobała. Dziękuję również za porównanie pierwszej i ostatniej
    Pozdrawiam serdecznie , dziękuję za udział w zabawie i życzę pomyślności w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne karteczki! wszystkiego Dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Coz za przepięknie nadrobione zaleglosci !!! Rewelacyjne kartk Tino, coraz pieknie tworzysz :):):)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...