poniedziałek, 14 stycznia 2019

Ostatnie wspólne bombkowanie

Nie wiedziałam, czy dam radę, ale mogę powiedzieć, że się udało.
A co?
Nadrobić zaległości we wspólnym bombkowaniu u Agi.
Moje zaległości były aż półroczne. Zrobiłam wszystkie cztery hafty z każdego miesiąca.
Niestety nie wszystkie są wykończone.
Czasami brakuje backstitchy, a czasami białych krzyżyków.
Część haftów "skróciłam sobie".
No i najważniejsze, nie zdążyłam ich oprawić.
A tutaj możecie zobaczyć, moje bombeczki z pierwszego półrocza.
===> styczeń
===> luty
===> marzec
===> kwiecień, maj, czerwiec
Wydaje się, że dodatkowe hafty są niedokończone, ale są:)
Jutro wrzucę dodatkowe zdjęcia:)
Mam nadzieję, że Aga zaliczy mi moje wyszywanki.







Banerek do zabawy:




Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

edit:

podrzucam jeszcze dodatkowe hafty z marca, kwietnia, maja









9 komentarzy:

  1. Super, że nadrobiłaś:) hafciki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że udało Ci się nadrobić! Piękne hafty i bombki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje ukończenia , hafty super, ciekawa jestem ich oprawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedziałam, że dasz radę :).

    Oczywiście wszystko zaliczam :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Tino gratuluje nadrobienie zaleglosci, swietna robota !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne hafciki!:) podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne hafciki, gratuluję nadrobienia zaległości. Ja zamierzam w tym roku nadgonić ale czy się uda? Zobaczymy. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...