czwartek, 14 lutego 2019

Serce


Chciałam dzisiaj skończyć i udało się.
Jest gotowa na Walentynki - kocia zakładka z sercem.
Niestety nie mogłam dotrzeć do źródła grafiki.
Haft wyszyty na taśmie aidowej z Hobby Studio 5cm z czerwonym brzegiem.
Podszyłam ją na czerwonym filcu, dzięki podpowiedzi Ani.
Jako ozdobę dodałam trzy wstążki.



Moją zakładkę posyłam do:











A u Igiełki bawimy się w wymiatanie resztek:




Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)
I życzę Wam wspaniałych Walentynek:)












19 komentarzy:

  1. Ja też przed chwilą skończyłam pracę walentynkową. Jest dopiero na sobotę, ale jakoś ten miłosny nastrój się dzisiaj udzielił 😉😍 Śliczna zakładka, kotek jest taki uroczy! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tineczko ten kociak jest zachwycający i każdy na jego widok na pewno sie uśmiechnie
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeuroczy kociak, a zakładka wyszła Ci świetnie:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie , tyle zabawa "załatwiłaś" jedna zakładką, ja tez tak lubię :-)
    Zakładka super, hafcik jest cudowny.
    Dziękuję za udział w zabawia na blogu DIY i życzę powodzenia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny ten kociak na zakładce, śiczny haft. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kartka, Tino!
    Serce z kociakiem to wspaniałe połączenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna i taka urocza. Kociak słodziak:)
    Uściski Tina!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna zakładka. Słodka jest ta puchata kuleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy koteczek :) Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę śliczna i taka delikatna jest ta zakładka. Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kotek na zakładce. :) Dziękuję za udział w naszym kocim wyzwaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznościowy hafcik i bardzo ładna zakładeczka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przesłodka grafika na zakładce,wspaniale wygląda ten hafcik,taką zakładkę warto mieć :0
    Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...