sobota, 1 czerwca 2019

Wiosna i lato z paletą kolorów #1 i #2

Edit:
Pomyliły mi się miesiące i moje prace do Ani.
To praca na maj z koronką i  kolorami:
różowy, zielony, biały, kremowy.
Ślubna kopertówka.






Na czerwiec mam prawie same czekoladowniki. 
Wszystkie na zakończenie roku szkolnego.
Dodatkowo zrobiłam jedną okolicznościową kartkę.

kolory : biały, niebieski, zielony i łososiowy - a'la różowy:)





 kolory : biały, kremowy, różowy, żółty, zielony





kolory : biały, kremowy, żółty, różowaty:)



 kolory : biały, kremowy, żółty, czerwony, niebieski, zielony, fioletowy.
Chyba wszystkie kolory z palety:)




kolory : biały, kremowy, zielony .
Niestety, brakuje na niej i motyli  i ptaków, ale za to są latające balony i samoloty 😉😃

Może Ania nie odrzuci tej pracy.



W czekoladownikach wykorzystałam digi stemple od Novinki- dziękuję :)
Na sam koniec, skromna kartka okolicznościowa.
kolory : biały, żółty, zielony, różowy:)


Pochwale się moim motylkiem embossowanym na gorąco na kalce technicznej.



Kolaż wszystkich czerwcowych zdjęć :




Banerek do zabawy na maj:

Banerek do zabawy na czerwiec:


Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)


5 komentarzy:

  1. Super praca! Też musze pomyslec juz o zakonczeniu roku! Pozdr!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaliczam oczywiście wszystkie kartki i czekoladownik, łącznie z majową. Wszystkie piękne, dopracowane. Cudownych papierów użyłaś. A ten embosowany motyl na kalce jest rewelacyjny.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...