sobota, 31 sierpnia 2019

Wiosna i lato z paletą kolorów #3 i #4

Koniec sierpnia i pora na opublikowanie kartek na zabawę do Ani.
U mnie kartki z lipca i sierpnia. W kropki i z kokardką.
Zapraszam do oglądania. Weny do pisania brak. 
Z resztą ja nigdy nie jestem zbyt wylewna;)

Kolory: zielony, różowy, biały
Kartka wg kursu u Ewinki




Kolory: biały, żółty, zielony




Kolory: biały, kremowy, niebieski, różowy, zielony




Edit: zapomniałam o jeszcze jednej kartce z kokardką.
Są i to nawet dwie, choć bardzo minimalistyczne.




Obowiązkowy kolaż:
kropki:


kokardki:


wszystkie razem: 



Banerki do zabawy do Ani:





Gratis digi stempel mojej produkcji :): 




Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)



7 komentarzy:

  1. Piękne kartki! Składaczek zachwyca kontrastami :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tino, gdzies jest wyzwanie "ósemka"- idealnie pod Twoje śliczne prace! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są wszystkie Twoje kartki, co jedna to ładniejsza. Dziękuję za uzupełnienie kropeczek i darmowego digiska, porywam od razu :-)
    Kokardki super, ale mnie najbardziej porwała ta zielona łąka z rumiankami.
    Pozdrawiam i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Same piękności, bardzo ładne kartki. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...