wtorek, 31 grudnia 2019

Jesień i zima z paletą kolorów #1, #2, #3, #4

Zabawa u Ani z paleta kolorów, u mnie przeciągnęła się do zimy ;)
Mimo, że kartki porobione, jakoś zebranie się do napisania postu to masakra :(


We wrześniu:


Jest brąz, biały, trochę czarnego i żółtawego:


W październiku - liście:


Kolory: granatowy, zielony, czerwony, biały, kremowy, bezowy, czarny
Kartka dla mojej koleżanki z takim przewrotnym napisem ;)





Dodatkowo, dla Agi zrobiłam szydełkowe podkładki pod kubki - szczurki:



Listopad - ramka


Czekoladownik w kolorach: zielony, srebrny, biały.






Grudzień: brokat/perełki



Czekoladownik w kolorach: złoty, czerwony, biały, brązowy.
Ten powstal w ramach wymianki Artimeno - słodka mikołajkowa wymianka 







Exploding box z kolorami - czerwonym, czarnym, srebrnym i białym.
O ten box poprosiła mnie siostra, abym zrobiła dla jej koleżanki, fanki fitnessu - zumby, stepów, itp.
Szczerze mówiąc ostatkiem sił i czasu powstał, ale jestem z niego bardzo zadowolona. Na zdjęciach można zauważyć, niedoklejoną kartkę, na której miały zostać wpisane życzenia oraz dodany napis: Nasze Życzenia. Podobno zostało to uzupełnione, choć zdjęć już nie dostałam :(






kolaż moich jesienno-zimowych prac:


Dziękuję Ani za zorganizowanie tej zabawy.
Przepraszam, że nie byłam systematyczna.
a wam dziękuję za odwiedziny i komentarze:)
















2 komentarze:

  1. Wszystkie karki cudne, dziękuję za udział w zabawie i mam nadzieję, że stawisz się w Nowym Roku w zabawie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Tino rewelacyjna robota ale szczurki jako podkładki mnie zachwyciły !!!:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...