środa, 30 września 2020

Kartki BN 2020 - wrzesień

Przyszła pora na pokazanie kartki na zabawę u Uli.

We wrześniu  wytycznymi były:shaker i dodatkowo ciemny kolor plus złoty.

Chyba trochę przesadziłam ze złotym, ale co tam, niech się błyszczy i mieni :)

W moim shaker'ze umieściłam złotego renifera (stempel) ze złotymi oczywiście gwiazdkami, kulkami i cekinami.

Kartkę wykonałam wg kursu Ewinki tniemy i gniemy - wyzwanie #19. 

Zmieniłam tylko rozmiar wyjściowy. Kartka po złożeniu mieści się do koperty C6.

 








Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)





2 komentarze:

  1. Śliczna kartka! W końcu święta to na bogoato! Mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka z shakerem ! Ja za złotem i brokatem nie przepadam, ale na święta musi być błyszcząco i bogato !
    Zresztą, na inne okazje też są dobre;-) Złoto dodaje elegancji i powagi, a brokat odrobiny szaleństwa :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...