poniedziałek, 30 listopada 2020

Kartki przez cały rok - listopad i zaległy haft

 Tak jak podejrzewałam, połączenie brązowego, pasków i astrów nijak mi pasowało.
Wg podpowiedzi Ani użyłam kartki w deseczki, tylko, że akurat widać ich tyle co kot napłakał.
Mój brązowy też ma wiele do życzenia - to bardziej beż, ano ale odcień brązu, czyż nie?
Jednie z astrów jestem zadowolona, one są idealne.



Przy okazji pokażę Wam mój dokończony haft wieki temu. Jednak miałam opory przed publikacja, ale raz kozie śmierć i wam pokazuję. Zobaczcie dlaczego. Jednocześnie zapytuję się, czy macie jakieś sposoby aby usunąć z kanwy zabarwienia? Po upraniu haftu puścił mi kolor żółty i słońce ma cień :(
Nawet nie prasowałam, bo chciałabym ten haft uratować, czy się da?





Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

5 komentarzy:

  1. Piękna kartka i super hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba:)Warstwy wyszły bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny bukiet astrów na kartce. Super hafcik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Ci te Astry wyszły , piękna kartka powstała. Co do hafciku to szkoda tego zafarbowania , ja jeszcze nie wywabiałam farby z zafarbowanej muliny, ale może spróbuj to jeszcze wyprać w szarym mydle. A z drugiej strony dość ciekawie to wyszło z tym cieniem na słoneczku, ja bym go na straty nie spisywała. Gdybyś miała ochotę na wzór 6 to jak najbardziej zapraszam , zapisy jeszcze trwają do 14 grudnia:-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawach

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się kartki bez okazji. Nie ma ich wiele, a szkoda. Jak widać można je zrobić bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...