poniedziałek, 28 lutego 2022

Choinka 2022#2 z sercem

 Cały rok zamierzam bawić się w różne zabawy na blogu, motywują do tworzenia.

I tak powstała kolejna praca na zabawę do Splocika, gdzie bawimy się w interpretację przysłów i  Kasi, gdzie tworzymy bożonarodzeniowe ozdoby.

Przysłowia do wyboru:

1. Czytaj jak najwięcej, mów jak najmniej.
2. Bogate serce może ukrywać się pod nędznym płaszczem.

Wybrałam przysłowie nr 2

Oto jest kolejny fartuszek na butelkę ze świątecznym haftem - Skrzat z sercem.

Jak zwykle uszyłam go sama. Na kolana nie powala, ale zapewne będzie miłym prezentem świątecznym. To już drugi gotowy prezent, hurra.





Banerek do Splocika:


Banerek do Kasi :


Dziękuję za odwiedziny  i komentarze:)

6 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowy prezent I na dwie zabawy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny fartuszek ze ślicznym haftem. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczny fartuszek ze skrzatem, będzie świetną ozdobą winka świątecznego. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki skrzacik wskoczył na fartuszek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny fartuszek i cudny słodki skrzacik 😊 Bardzo fajna ozdobą na winko, podoba mi się.
    Mam ten hafcik gdzieś w swoich zasobach i koniecznie muszę go popełnić.
    Pozdrawiam 😊🌷

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna praca!
    Uwielbiam hafty, które są wykorzystane do tworzenia przedmiotów użytkowych.
    Takie rzeczy ,sama lubię najbardziej tworzyć. Bardzo mi się podoba.
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...